måndag 24 augusti 2009

Fin dag i stan.

"Jag skulle verkligen behöva en Personal Shopper med tanke på min totala avsaknad av stil.."
- taget ur en diskussion behandlande min helsvarta garderob.
* *
Innan det var dags för mig att återbesöka Calanderska hann jag och Anna med en runda på stan, och jag hittade så mycket fint! Nöjde mig till slut med en kofta och en tunika :)
Återbesöket gick bra, men det sved något makalöst när tejpen skulle bort från snitten. Tog som vanligt mindre än fem minuter innan tårarna började rinna, men den här gången skyller jag faktiskt på smärtan. Kanske att synen av de oläkta såren hjälpte till en aning?
Nåja, han var precis som jag, väldigt nöjd med resultatet och om en vecka ska stygnen plockas bort. Vid det laget ska det mesta av svullnaden gått ner också, och oo va jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar