söndag 6 december 2009

Vinter.

Det har gått över tre månader sedan jag senast satte min fot här och jag vet att det gjort er frustrerade, men faktum är att det finns väldigt lite i mitt liv som är värt att skriva ner.
Jag pluggar och det går inte särskilt bra. Så är det.

Kanske att tillvaron inte blivit fullt så deprimerande om 'livet som student' uppfyllt allt det vi pratade om för ett år sedan, men jag tar bussen till skolan varje morgon och det känns som jag bryts ner mer för varje dag som går. Ingenting av det som jag är bra på räknas och värst av allt är att jag känner mig så korkad. Det är en ny känsla..

För två år sedan hårdpluggade jag till mina examensprov i engelska, förra hösten arbetade jag tillsammans med brandmän och skogshuggare och fick veta att mitt slit gjorde skillnad.
Jag saknar Cambridge, Lake Tahoe och känslan av att lyckas.

Det blev inte som jag hade tänkt mig.

1 kommentar:

  1. Skickar en stor kram till dig (som du kan få IRL när vi ses), tänk på ditt mål med dina studier!

    SvaraRadera