söndag 7 juni 2009

Helgen.

Så var allt färdigt och kollo står redo inför uppstarten på fredag.
Mycket slit och en hel del skrapsår men väldigtväldigt trevligt :)

Flaggar på nationaldagen

"Ooj va mycke dom handlar!!"

Klarblå himmel över sandbanken..

Lite irriterad över att jag börjat tvivla på upplägget för sommaren. Har gått runt som i ett lyckligt töcken de senaste månaderna eftersom allt löste sig precis som jag hade hoppats, och nu?

Jag ser fortfarande fram emot jobbet och tågluffen, men mitt fullspäckade schema är ett gissel. Helt klart så :/

2 kommentarer:

  1. är det grejen att du inte har en endaste dag hemma som är jobbig? förstår det. men du har klarat dig länge borta förut! jag är säker på att det ska gå bra. kram

    SvaraRadera
  2. Det låter ju lite jobbigt; man är nöjd fast ändå inte...

    SvaraRadera