onsdag 17 juni 2009

Kollo.

Åh, nu har jag bara nitton minuter kvar innan batteriet dör eftersom jag var dum nog att lämna sladden uppe i personalhuset, menmen..

Hinner nog med en snabb uppdatering ändå :)
Allt är bara bra. Helgen ägnades åt förberedelser och i måndags kom barnen. 36 stycken små boråsare mellan sju och tolv år gamla. Så roligt!

Igår var jag ledig och utnyttjade dagen till max. Solade länge och sedan var det dags för årets första dopp i havet. Fy katten va kallt, men oo så härligt. Nu är det verkligen sommar!

På fredag firar vi midsommar här, och eftersom jag är ledig ska jag hjälpa till med kransbindning, stångdans och annat mysigt :)

Nej nu lägger snart datorn av så här måste jag avsluta. Lägger in lite bilder imorgon så ni får se hur vi har det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar