fredag 12 juni 2009

I regnet.

Oj, här öser regnet verkligen ner :/
Hoppas det är finare nere vid kusten, och i alla fall uppehåll nere i Helsingborg där Victoria tar studenten om ett par timmar.

Det blev tidig uppgång idag eftersom jag av någon anledning aldrig blev klar igår kväll. Har redan varit uppe och snurrat några timmar utan större framgång. Vilka böcker ska med, vill jag ha med mig datorn och var tusan har jag gjort av gitarrfodralet?

Nu har jag precis vinkat av pappa som tar tåget upp till Motala för att göra sin tredje deltävling i klassikern :) Vättern Runt är det som står på tur och sedan har han bara Vansbrosimmet kvar. Heja pappa, friskt humör..

1 kommentar:

  1. trevligt att din blogg är tillbaka :) Den har varit saknad!
    Btw, är det en EspressoHouseLatte på bilden i mitten högst upp på din blogg? Kram, J

    SvaraRadera