onsdag 22 juli 2009

Äntligen hemma.

Hem, ljuva hem..
Efter en mardrömsresa mellan Amsterdam och Köpenhamn tillbringade vi en natt hemma hos kusinens danska vän innan vi fortsatte hemåt.

Idag har vi irrat omkring bland olika loppmarknader och antikvitetsbodar för att hitta Skrivbordet med stort S. Eftersom jag fastnat för den lantliga looken med gamla möbler och mycket naturmaterial hade jag redan ett hum om vad jag letade efter, och ett par timmar senare var vi i hamn :)

Imorgon blir det till att slipa om och vitlasera bordet och sedan måste jag ta tag i att plocka ihop mitt pick och pack. Brodern har nämligen lovat att slita ner strukturtapeterna medan jag är borta och sedan hinner vi förhoppningsvis spackla, slipa och måla helgen då jag kommer hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar