tisdag 14 juli 2009

When in Rome..

Med en extra kvall i Italien incheckade i ett eget rum passade vi pa att agna ett par timmar at tvatt och allt det dar andra vi skjutit upp de senaste dagarna. Kanske bor tillaggas att jag skoljde upp tva klanningar och en handduk medan kusinen la i princip hela garderoben i blot. Slutade med att hon fick stalla alarm och kravla sig upp tre ganger for att flytta runt galgarna framfor flakten :)

Idag har vi tagit det ganska lugnt.
Vi handlade lite och at frukost i Diocletianus termer och sedan dess har vi mest drivit runt. Jag har lyckats utoka bagaget med tva gardinlangder, sa vem vet? Det kanske som nar jag lamnade Thailand med fem bagage..

1 kommentar:

  1. Men jag behover iaf inte flirta in mig i receptionen for att de ska vakta mina 2 mary poppinsparaplyer... ;)

    SvaraRadera