måndag 6 juli 2009

Packad och klar.

Nynnar ikapp med Veronica Maggio och konstaterar nöjd att jag faktiskt ligger i fas :) Bara ett par småsaker kvar att packa ner och eventuellt bläddra igenom mina gamla latinanteckningar för att ha någonting intressant att berätta när vi vandrar runt på Forum..

Klockan 02:55 går bussen från Nisseterminalen, men fadern ställer som alltid snällt upp och skjutsar! Tror faktiskt kusinen börjar få lite resfeber. Skulle inte förvåna mig om hon nöter hål i parketten med sitt rastlösa vandrande fram och tillbaka med mobilen i ett krampaktigt grepp..

Blev förövrigt brutalt upplyst om att jag med min "jao-jao-det-lôôôser-sig"-inställning till diverse klädfrågor lyckats locka fram en något manisk sida hos min yngre kusin ("Tre ombyten? TRE OMBYTEN!? Och du ska inte ha något smink med dig? Ja, men då kan du ju gå så genom Louvren..")
Haha, jag kommer att klara mig u-t-m-ä-r-k-t ;)

Ser ganska välplanerat ut, inte sant?
Vi hoppas ju självklart kunna stanna till på vägen ibland, hoppa av ett tåg och ta ett annat lite senare. Visst måste väl det vara själva charmen med tågluffandet?

Nej, nu är det dags att krypa till kojs.
Ha det underbart här hemma, så hörs vi via mail :)

1 kommentar: