onsdag 1 juli 2009

Tiden går fort när man har roligt..

Har ett par timmars rast från slitet i köket och passade på att smyga mig in med datorn på kontoret för att kolla upp tågtider och boka in oss på vandrarhemmet i Barcelona. Snart så :)

Det är otroligt hett här idag och alla jobbar för fullt för att förbereda barnens hemresa imorgon. Annika och Anders har packat väskor hela förmiddagen och efter maten ikväll blir det diplomutdelning och disco.

Helgen hemma är redan uppbokad till max med mycket roligt att se fram emot :) Har lite fix kvar inför resan också, men det ska nog lösa sig. Prognosen visar på dryga 20° och strålande sol i Rom nästa lördag och det hoppas vi såklart på!

Ha det så bra där hemma, snart ses vi :)

3 kommentarer:

  1. Lom! Lom! Alla ska ju dit, jag kommer aldrig iväg! Fasen! Hoppas att du får det jättebra där iallafall :)

    SvaraRadera
  2. Önskar att jag också kunde säga att jag skulle till Rom nästa lördag!

    SvaraRadera
  3. Jag ska till gamle goa Rom i september och jag längtar:) jag hoppas du får en underbar resa helena! hör av dig om du behöver hjälp med paris-tips eller så, kramkram!

    SvaraRadera